Kérdésed van?  

Nem tudok elmenni a megbeszélt időpontban...

Hát igen...a nagy dilemma, hogy ilyenkor mi legyen? Mostanában minden szolgáltatásban (nem csak kutyakozmetikában, de fodrászoknál, manikűrösöknél) egy új "lélektani jelenség" alakult ki...a vendég lefoglalta az időpontot, de vagy egyszerűen csak nem jön el...vagy előtte 1 órával telefonál, hogy ne várjam...

Most nem beszélek arról az esetről, amikor napokkal előtte, korrekt módon felhív, hogy tegyük át máskorra, vagy töröljük az  időpontot. Hiszen ilyenkor még oda be tudok írni másik kutyát!

 A baj akkor kezdődik, amikor a vállalkozó számít egy munkára, időbeosztását aszerint intézi, a többi vendéget ehhez igazítja és természetesen kalkulál a bevétellel, amit a munkájáért kapna. Főleg az bosszantó, ha forgalmas időszakban "elküldök" valakit, mert tele a naptáram, aztán mondjuk a 11 órás kutya nem érkezik meg...Akkor már nem tudok helyette "beugrót" szerezni...Szóval kényszerpihenő,fizetés nélkül...

Nos, ennek ellensúlyozására egyre több és több szolgáltató vezetett be saját védelmére intézkedéseket, melyeknek kb annyi a lényege, hogy ha ilyen helyzetbe hozza őket a vendég, akkor ezt orvosolja egyfajta "kompenzáció" fizetésével. Ennek mértéke igencsak változó. Van aki az elpazarolt ideje fejében a szolgáltatás teljes árát elkéri, van aki a felét, van aki többet nem vállalja el a vendéget.

Nos, én a következő elhatározásra jutottam: 

1.   az időpont minden következmény  nélkül módosítható, lemondható napokkal, de legkésőbb 24 órával előtte. Így még van időm másik vendéget beszervezni.

2.  ha a vendég nem hagy nekem erre lehetőséget , mert későn/egyáltalán nem értesít, hogy nem fog jönni, akkor kérem, hogy ezt kompenzálja a következő alkalommal, a szolgáltatás díjának 33%-ával.

3. ha a vendég nem mondta le, nem érkezik meg és ha hívom kinyomja a telefont...kérem, hogy többet ne keressen, útjaink elválnak.  Ide már kevés lesz, hogy  1 hét múlva rámír, hogy bocsi a múltkori miatt, kellene egy új időpont...

Persze-persze van vis major... már éppen indulnék, de elromlott az autóm...reggelre belázasodtam...ez más kérdés...ezeket meg lehet beszélni és 1x rendben is van..csak ha már 9.alkalommal jön közbe valami ami miatt már megint nem tudok odaérni...

Igen, tudom, hogy nagyon megosztó ebben a  témában bármilyen döntés. Van, aki ezt természetesnek tartja, van aki besértődik.  Köszönöm minden gazdinak, aki megérti és tolerálja, hogy egy szolgáltatás csak úgy tud zökkenőmentesen működni, ha tiszteletben tartjuk egymás érdekeltségeit.  

Itt maradhatok a kutyámmal a nyírás alatt?     

Az esetek 99%-ában a válaszom: nem. A kutya akkor a gazdájára figyel, indulásra kész,türelmetlen, és nem is érti, hogy a gazdi miért engedi, hogy őt kozmetikázzák...a gazditól azt várja, hogy vessen már véget ennek a procedúrának és induljanak haza....így nehéz vele dolgozni. 

De én magam is szeretnék a kutyára és a munkámra koncentrálni és bizony  zavaró lehet ha a gazdi elvonja a figyelmemet.  Mindenkinek jobb, ha a gazda a megbeszélt időpontban visszajön, addig be lehet iktatni egy vásárlást pl.  Speciális esetben vannak kivételek, óriás méretű kutyák pl, akit egyedül nem tudok a kádba emelni. Vagy epilepsziás, beteg kutya, aki rosszul lehet nyírás közben.

Mennyibe kerül a kozmetikázás? 

Az árlistában felsorolt árak átlagos,normál esetre vonatkoznak. Előfordulhat, hogy felárat számolok fel az extrémen elhanyagolt szőrzet miatt, illetve nehezen kezelhető kutyánál is lehetséges a viselkedése miatt. Keverék kutyáknál egyedi ajánlatot adok. Fajtán belül is lehet jelentős méretbeli különbség, illetve az ivartalanított kutyák javarészt nehezebben kezelhető, dúsabb bundával bírnak. "Első randi" előtt sokat jelenthet az árajánlatnál egy fénykép vagy videó küldése, hogy lássam miről van szó.

Meddig tart a "kezelés"?

Általában 1.5-2 óra egy kistestű kutya fürdetés (2x sampon, 1x balzsam (hatóidővel), kiszárítás, fésülés, nyírás, fülpucc, karomvágás. Nagytestűek 2-3 óra. De ezt is megbeszéljük, ha már látom a "pácienst".

Mit tegyek, ha túl korán érkeztem?

A parkoló mögötti füves részen várakozz kérlek. Ez a terület a sajátom, itt nyugodtan sétálhatsz addig a kutyával. Kérlek, ne csöngess a megbeszélt időpont előtt 20-30 perccel, mert nem tudlak korábban fogadni.

Tudok-e bankkártyával fizetni?

Utalás lehetséges, itt az üzletben azonnal megoldható. Sajnos bankkártyás fizetésre nincs mód. Euróval is fizethetsz, ha külföldön dolgozol és nem szeretnél pénzt váltani. 

Mennyivel előtte kell időpontot kérni?

Nyári időszakban előfordul, hogy ha nem "gondolkoztál előre", akkor bizony 1 hónapot is várnod kell. Mivel a gazdik nagyrésze rendszeresen 6-8 hetente nyíratja  a kutyáját a következő időpontot már jó előre egyeztetjük. Ezért van az, hogy annak aki "rajtaütés szerűen" próbál időpontot kapni, csak a maradék helyek közül tudok ajánlani. Téli időszakban kicsit rövidebb határidővel tudok vállalni. Egyértelműen az élvez prioritást, aki előre beíratja a kutyanyírást és rendszeresen jár hozzám.

Fogadsz még új vendégeket?

Igen. Hiszen folyamatosan változik minden...van aki elköltözik, van akinek a kutyája már öreg volt és eltávozott az "örök vadászmezőkre". Természetesen az ő helyükre vállalok új vendégeket.


 






0670 3692785

in English as well

HÉTFŐ - SZOMBAT

8.00-17.00

Záróra után felárral

VASÁRNAPmegbeszélés szerint


7631 Pécs-Nagyárpád 

Havas utca 15.

 Nyitvatartás időpont egyeztetés alapján.

Mindenkit visszahívok, ha nem tudom felvenni.

Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el